rondleidingen

Wil je écht sfeer proeven? Ben je benieuwd naar ons nieuwe gebouw? Tijdens een rondleiding nemen we jou en je ouder/verzorger mee voor een dag in het leven van een brugklasleerling.

We beginnen in de zonnige, centrale aula. Vandaaruit lopen we naar de kluisjes die je kunt openen met een app op je telefoon. We gaan naar de derde verdieping, omdat je daar je dag start met een VIP-les. Vervolgens lopen we langs diverse vaklokalen, zoals levensbeschouwing en geschiedenis. Je ziet onze mooie leerpleinen waar je in een groepje aan je VERDER-project werkt of zelfstandig huiswerk maakt. Het sciencelokaal beschikt over diverse gereedschappen en machines en we hebben een lab met 3D-printers en een lasersnijder. Onze tekenlokalen hebben een eigen atelier met kunstwerken en muzikale talenten voelen zich thuis in het muzieklokaal met zijn drie afsluitbare demoruimtes. Op de begane grond komen de sportieve leerlingen aan hun trekken met onze moderne gymhal, bestaande uit drie gymlokalen.

Je wordt in kleine groepjes rondgeleid door een brugklasleerling en kunt tijdens de tour al je vragen kwijt (én die van je ouders).
Er zijn 3 rondleidingen: om 15:00, 15:30 en om 16:00 uur. De tour duurt 1 uur.

Klik hier om in te schrijven voor de rondleiding op 11 oktober.

Beeldbank-HL-2023-Web-13.jpg