ziekmelden en te laat

• te laat?
    Zodra uw kind te laat op school is, dan meldt uw kind zich bij de receptie. Uw kind krijgt pas toegang tot de les als de receptie een te laat-bon heeft geprint. Deze ingevulde bon geeft uw kind aan de docent bij binnenkomst van de les. Let op: bij vier keer te laat wordt uw kind doorverwezen naar de leerlingcoördinator.

• ziek?
    U als ouder/verzorger meldt uw kind via de Magister-app of de web versie van Magister (voor 8.00 uur 's morgens).

Klik hier voor meer informatie over absent melden in Magister.

• ziek naar huis?
    Uw kind bespreekt dit met de docent. Uw kind meldt zich vervolgens af bij de receptie vóór het naar huis gaan. U als ouder/verzorger belt naar school zodra uw kind thuis is.
  • afspraak tijdens schooltijd?
    Absenties, bijvoorbeeld dokters-/tandartsafspraken, kunt u (bij voorkeur) ruim vooraf telefonisch melden bij de receptie tijdens werktijden (tussen 8.00-16.30 uur) via  telefoonnummer 040-2516221.
  • bijzonder verlof?
    Wilt u bijzonder verlof van maximaal 1 dag voor uw kind aanvragen voor bijvoorbeeld een bruiloft, een brommer- of rijexamen, dan verzoeken wij u dit tenminste 1 week van tevoren schriftelijk in te dienen bij de leerlingcoördinator.

Bijzonder verlof dat langer duurt dan 1 dag tenminste 1 week van tevoren schriftelijk aanvragen bij de afdelingsleider.