folders en films

Je leest meer over de brugklas op het Huygens Lyceum in onze algemene brugklasfolder én in onze speciale folder over het gymnasium. De brugklasfolder en de gymnasiumfolder worden verspreid via de basisscholen en kun je meenemen tijdens onze activiteiten. Heb je nog geen folder gehad en wil je er een hebben? Stuur een mail en we sturen een exemplaar op.

Brugklasfolder 2023-2024: Klik hier

Gymnasiumfolder 2023-2024: Klik hier

Op zaterdag 29 januari 2022 hebben we een livestream gedaan vanuit het Huygens Lyceum. Tijdens twee uitzendingen informeerden we je over alles wat je moet weten om een goede keuze te maken. Je kreeg een kijkje op school, luisterde naar onze schoolband en we hebben je vragen beantwoord.

Bekijk hier de Livestream van 14:00 uur

Bekijk hier onze interactieve film en kies zelf wat je wilt bekijken!

Leer het Huygens kennen!

Onze manier van lesgeven noemen we het Huygens Leren. Brugklasleerlingen vertellen hoe het Huygens Leren er in de brugklas uitziet.