19 Apr. 2024

Examenstunt

Vanochtend vroeg was de entrée voor de docenten en leerlingen wat aan de natte kant, waarna er in de aula een stoelendans met docenten georganiseerd was. Daarna werd het Crazy 88 spel gestart met docenten. De sfeer in de aula was zó hartverwarmend en gezellig dat we er kippenvel van kregen. Wij zijn trots op onze leerlingen en collega’s, want met elkaar hebben we ons warme Huygensgevoel zeker mogen ervaren!

Op de valreep hebben de leerlingen van 5H en 6V een plafondplaat als aandenken in het kantoor van hun afdelingsleiders geplaatst. Hiermee hebben ze een blijvende herinnering achtergelaten en hopen ze een leuke traditie te zijn gestart!

We willen alle leerlingen uit 5H en 6V heel hartelijk bedanken voor het vieren van de laatste schooldag. Mede dankzij de examenstuntcommissie is het een echt feest geweest! De examenstuntcommissie bestaat uit Lucas, Guusje, Rowen, Harm-Jan, Janne, Nikki en Sophia.

Voor nu een hele fijne vakantie gewenst met een mooie mix tussen in- en ontspanning! We zien jullie graag weer terug voor de examentrainingen op school op 6 mei!

• examenstunt 1 19-04-24.jpg
  • examenstunt 2 19-04-24.jpg